2014. október 1., szerda

EGY ÉVESEK LETTÜNK!

Sziasztok! :)

Újra itt, ráadásul egy rendhagyó bejegyzéssel.

Ugye pontosan 365 napja és pár órája tettem ki az első bejegyzésem, aki őszintén megmondva, siralmas lett. Nincs mit ezen szépíteni, de a visszajelzések alapján fejlődő képes vagyok, ami jó hír! ;) (és köszönöööm!)

Igazából nem ilyenre terveztem az első éves szülinapot, főleg ahhoz képest, hogy milyen nagy felhajtást csináltam a félévesnél. :D

Gondolom észrevettétek, hogy az utóbbi időben nagyon hanyagoltam a blogot. Egész egyszerűen nem volt időm. Szülinapomra egy időnyerőt kérnék.

Csak ugye holnap is hajnapban kelek, edzésekre járok, varrni tanulok (nézzétek milyen ügyes volt a ti kis bloggerinátok! Aki megtalál engem, annak jár egy keksz! :D), könyvklubba járok, stb.

Nem volt se időm, se hangulatom. Mostanában kissé letörtem, de most már kezdek újra "előre kapni." Rájöttem, hogy nekem igenis szükségem van erre a blogra. Szörnyen éreztem magam, csak mert nem írtam. Szóval nekem végül is írnom kell. A saját érdekemben. :)

Ezért is lesz egy pindurit különleges ez a poszt.

Nem szeretnék semmit  se "megígérni", hisz már nem egyszer bebizonyosodott, hogy nem mindig tudom betartani és igazán nem szeretnék csalódást okozni. De írni fogok. Ennyi biztos.


Mostantól kezdve egy ár hónapos újjászületés kezdődik a blogon. Elméletileg még idén (pontos időt nem tudok) új ruhát kap a blog, illetve átkeresztelésre is számítsatok, de az csak a kinézettel, szóval majd 1-2 hónap múlva még tárgyalunk erről.
Illetve új dolgokat is be fogok vezetni. Könyvtáros posztok, haulok, illetve hó végi zárások. Meg hasonlók, majd meglátjátok! ;)

Rengeteg mindent terveztem bele így a 2. közös évünkbe, már csak az a kérdés, hogy mennyi is kerül bele a mindennapokba.

Ezer szónak is egy a vége. Visszatértem, végérvényesen.


2 megjegyzés :

  1. Boldog szülcsinapcsit, Miszissz:))) :* <333 Sok sikert a második évhez, hála istennek (no meg neked persze:D), neked sikerült:)))

    Azért szurkolj nekem, is, hátha megjön az ihlet:D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy visszatértél. És ügyesen tudsz varrni.
    Szóval akkor jár a keksz ha megtaláltalak? És Boldog Szülinapot a blognak! Jee.. :D:D:D

    VálaszTörlés